AU
    Du får en teoretisk og praktisk viden til at kunne fungere som en bedre og mere bevidst salgsleder i detailhandlen.
    AU
    Med faget Salgspsykologi & grundlæggende salg får du indblik i salgsstrategier og forskellig kundeadfærd. Du får forståelse for forskellige kundetyper og argumentationsteknikker, der hjælper dine salgsresultater godt på vej.
    Diplom
    Nøgleord på dette fag er: Salgsfilosofi, taktisk salgsplanlægning, relations- og parameterstrategi, Kundeopfølgnings-værktøjer (CRM), reverse marketing & indkøbsformer, Salgsmøder og Salgstræning.
    AU
    God studieteknik er en investering, der kan betale sig både i forhold til din tid og dit udbytte af uddannelsen.
    AU
    Med faget opnår du en helhedsforståelse af centrale butiksøkonomiske problemstillinger.
    AU
    På baggrund af analyser og teoretiske metoder, lærer du at udvikle, gennemførere og vedligeholde rutiner i butikken og bliver dermed i stand til at driftsoptimere.
    Diplom
    Diplomuddannelsen er for dig, der ønsker at styrke dine kompetencer inden for salg og marketing i et internationalt perspektiv. Det er en overbygningsuddannelse for dig, der ved siden af jobbet gerne vil udvikle dig fagligt og personligt.
    AU
    Afgangsprojektet afslutter uddannelsen. Du skal kunne dokumentere din evne til at kunne gennemføre en praksisnær og kompleks problemløsning indenfor din valgte uddannelse.
    AU
    Afsætningsstrategi giver dig overblikket over, hvordan f.eks. markedsføring og strategisk planlægning spiller sammen og styrker salget af virksomhedens produkter.
    Diplom
    Diplomuddannelsen er for dig, der ønsker at få et stærkere afsæt til at løse komplekse salgs- og markedsføringsopgaver. Du får konkrete værktøjer til at planlægge salget, så det bidrager optimalt til virksomhedens succes – nationalt og internationalt
    AU
    Afgangsprojektet afslutter uddannelsen. Du skal kunne dokumentere din evne til at kunne gennemføre en praksisnær og kompleks problemløsning indenfor din valgte uddannelse.
    Diplom
    Lær kunderne at kende, og skab resultater. Få alle nødvendige værktøjer til at indsamle og analysere kundedata.
    AU
    Faget er for dig, der vil styrke dine kompetencer til at udarbejde, planlægge, vurdere og gennemføre virksomhedens forskellige markedsføringsaktiviteter – herhjemme og internationalt.
    AU
    Du får kompetencerne, så du professionelt kan føre virksomhedens digitale markedsføringsstrategi ud i livet, og du lærer at lede og deltage i analyse, planlægning og udførelse af forskellige former for digital markedsføring.
    AU
    Du lærer at analysere, udvikle og udarbejde løsningsforslag til e-handelskoncepter og webshops. Og du får indblik i faserne fra analyse til implementering og den nødvendige kommunikation med samarbejdspartnere, kunder og brugere.
    AU
    Du får indblik i sociale medier og lærer at udvikle en social mediestrategi. Du lærer fx om medieadfærd og brugerinvolvering, så du kan skabe dialog og engagement i de sociale medier.
    AU
    Træd ind i den digitale verden, få styr på databaser, netværkstyper og medier, og prøv kræfter med helt nye kommunikationsopgaver. Puds dine digitale briller, så du er klar til at tage livtag med digitale kommunikationsprojekter.
    Diplom
    Afgangsprojektet afslutter uddannelsen. Du skal kunne dokumentere din evne til at kunne gennemføre en praksisnær og kompleks problemløsning indenfor din valgte uddannelse.
    AU
    Du får værktøjer til at planlægge og gennemføre relevante internationale analyser, så du kan kortlægge virksomhedens markedspotentiale og handelsbarrierer.
    AU
    Du får viden om eksportformer, den internationale værdikæde og internationale afsætningskanaler og kompetencer til at planlægge og gennemføre virksomhedens eksportsalg i praksis.