banner


Lær om butiksorganisering, god ledelse, god kommunikation, coaching og assertionsteknikker, så du kan skabe den helt rigtige virksomhedskultur for jeres forretning.
Når du har taget faget, kan du varetage personaleledelsesopgaver som afdelingsleder eller tilsvarende i en detailhandelsvirksomhed. 

På baggrund af indsigt i din egen personlige udvikling som leder og de krav og muligheder, lederrollen stiller, skal du kunne forstå, vurdere og handle i forhold til problemer og muligheder i en virksomheds personaleforhold herunder kunne inddrage og anvende relevante it-værktøjer.

Du lærer 

  • at organisere arbejdet i butikken, så I kommer til at arbejde målrettet og effektivt på både kort og langt sigt.
  • at motivere og skabe tillid hos butikkens medarbejdere. Både ved hjælp af god ledelse og god kommunikation bl.a. i form af coaching og assertionsteknikker.
  • at få medarbejdere til at anvende din butiks koncept, implementere nye koncepter samt at skabe den rigtige virksomhedskultur for jer.