banner


Du lærer at analysere, udvikle og udarbejde løsningsforslag til e-handelskoncepter og webshops. Og du får indblik i faserne fra analyse til implementering og den nødvendige kommunikation med samarbejdspartnere, kunder og brugere.

E-handlen er vokset kraftigt de sidste 10 år. Fra at udgøre en marginal del af danskernes forbrug, udgør e-handel i dag mellem 10 og 15 procent af danskernes indkøb (iflg. Dansk Erhverv). Alle tal tyder på, at e-handlen vil vokse endnu mere i de kommende år.

Vil du være på forkant med de nyeste tendenser med e-handel - både i forhold til eksisterende netbutikker og oprettelse af nye netbutikker, får du på dette fag kendskab til alle faserne i projektet.

Du får den nødvendige viden, så du vil være i stand til at vurdere og analysere en e-handelsløsning internt i en virksomhed eller starte din egen forretning op.

Og du kommer til at arbejde med digital projektledelse, designanalyser, kundesegmentering, handelsbetingelser og får redskaber til og viden om opbygning og markedsføring af e-handel.

Under hele forløbet arbejder du med dit eget E-handelskoncept.