banner

More about the programme
Lær kunderne at kende, og skab resultater. Få alle nødvendige værktøjer til at indsamle og analysere kundedata.
Du lærer at udnytte resultaterne til at vurdere, hvordan virksomheden i dag plejer sine kunder, og hvor der er mulighed for forbedring. 

Samtidig bliver du i stand til at vurdere en kundes lønsomhed og forventede fremtidige potentiale og bliver rustet til at prioritere en kundeportefølje. Du kan vurdere og identificere forbedringsområder i virksomhedens Supply Chain.

Faget klæder dig på med udviklingsbaseret viden om og forståelse for fordele og ulemper ved outsourcing og partnerskaber. Du lærer at spotte muligheder og trusler, der er opstået som følge af internettet og kan relatere virksomhedens online marketingstrategi til virksomhedens overordnede strategi.

Indhold
  • Nuværende og potentielle kunder, deres strategiske situation, behov og ønsker
  • Virksomhedens strategiske fokus, herunder marketingstrategi og samlede indsatsområder
  • Eget forretningskoncept og kompetencer, herunder digitalt
  • Virksomhedens evne til at dække kundernes behov
  • Kunde- og partnerrelationer
  • Supply Chain og logistisk effektivitet
  • Kundernes lønsomhed
  • Virksomhedens online markedsplads og online marketingstrategi