banner

More about the programme
Den daglige kontakt med kunder og borgere er vigtig, hvis du vil opnå langsigtede relationer. Bliv den bedste til at kommunikere med jeres kunder, både når der er reklamationer og positive forespørgsler.
Formålet med faget "Service" er at give dig en forståelse for god service. 

Du får redskaber til at agere i forhold til forskellig adfærd, og du lærer at tilpasse din egen adfærd og kommunikation til forskellige kunder/borgere. Derved opnår du bedre serviceresultater.

Faget giver også en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse med at planlægge, gennemføre og følge op på god service. Du får forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.

I løbet af uddannelsen lærer du at aflæse din kunde gennem viden om personlig udvikling, profilanalyse og personlige egenskaber samt de forskellige adfærdsmodeller og kundemotiver, og du får indsigt i, hvordan du skaber tillid gennem både verbal og nonverbal kommunikation. 

Du lærer altså at håndtere alt fra reklamationer til positive henvendelser.
Fager er til dig, der vil være fremtidens servicemedarbejder.

Dette fag ligger tæt op af faget "Salgspsykologi og grundlæggende salg" – og vi anbefaler, at du ikke tager begge fag.